دانلود مداحی های کربلایی مصطفی مروانی
Music Khor
درباره وبلاگ


به موزیک خور خوش آمدی بهت خوش میگذره میدونم پس از هر ثانیه نهایت استفاده رو بکن. MuSIcKhOR

وبلاگ دوستان

ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موزیک خور و آدرس musickhor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

دانلود مداحی های کربلایی مصطفی مروانی

غریب و تنها تنها . . .

نوحه علی اصغر

دیگه حالی ندارم . .

نوحه بازم دلم تنگه . . . – شب اربعین ۹۰

شوریده و شیدای توام . . .

باورت میشد یک زمان . . . - اربعین ۹۰

تو شدی ماه زینب . . . شور 

دل دل تو رو می خواد. . .

تنها ترین مرد غریبه . . .  

شهادت امام علی – نوای نام علی – تصویری

 دوباره بی مقدمه . . . 

زهرا میخوای بری سفر بدون من . . .  

چه شد دل من . . .

بیا تا روضه بخونیم . . .

 مناجات ابوحمزه . . . قسمت اول

مناجات ابوحمزه . . . قسمت دوم 

روضه شب عاشورا ۹۰

دارهموهام یواش یواش . . . تک

تو اشک بده منم برات گریه میکنم . . . شور

روضه علی اکبر

شنیدم با نیزه عزادارات و ساکت کردن . . . تک ( حضرت عباس علیه السلام )

مناجات

داداش شکستی و همه شکستن . . . شور

وقتی دل از غمت می گیره . .

جواز نوکریمونو باطل نکن . . .

از وقتی که به کام من . . .

کرب و بلا کاش . . .

یک اللهم الرزقنا کرب و بلا 

دوباره باز داره میاد . . .

خدا کنه که بارون بباره . . تک…

 

برادر جان سلیمان . . .

ما دربدریم در پی کوی حسینیم . . .

ذکر اول . . .

مثه کبوتر بی نشونه . . . تک

نفس بده تا به هوای تو نفس بزنم . . .

علی ولی الله . . .

 کربلا رویای دل من . . . 

خوب است که عاشق هنری داشته باشد 

آقا شروع من تویی به نام اسمت

علی اسدالله علی ولی الله . . .

محزون دلخون . . .

درباره با شور و شعف . . .

اربابمه که یه یه عمره جون فداشم . .

من و شبهای جمعه های حرم . . .

تو حبیب منی . . .

دیگه تموم شد سر رسید عمر بابام . . .

حق حق گریه میشکنه باز هر شب سکوتم . . .

منی که مستم از جامت . . .

بابا اتاق پر شده از بوی مادرم . . .

از تو سر و ز مادر من سینه ای شکست . . .

عصر عاشورا قلب من پاره . . . .

 

وب سایت شخصی کربلایی مصطفی مروانی         

www.razemajnoon.com


نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت18:47---19 شهريور 1392
شانسی وبلاگتو دیدم خیلی خوبه می خواستم به بقیه دوستام معرفیت کنم بیا ادرستو بذار تو سایت من تا بقیه دوستام هم وبلاگتو ببینند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





بازديد : بار          11:46 | سه شنبه 19 شهريور 1392          نویسنده : محمد جوادزاده        
ابر برچسب
امكانات وبلاگ

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 127
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 181
بازدید ماه : 284
بازدید کل : 95047
تعداد مطالب : 223
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



ساخت کد موزیک



بازی آنلاین


فال حافظ


استخاره آنلاین با قرآن کریم



تعبیر خواب آنلاین