محسن چاووشی - من خود آن سیزدهم
Music Khor
درباره وبلاگ


به موزیک خور خوش آمدی بهت خوش میگذره میدونم پس از هر ثانیه نهایت استفاده رو بکن. MuSIcKhOR

وبلاگ دوستان

ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موزیک خور و آدرس musickhor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

محسن چاووشی - من خود آن سیزدهم

دانلود دمو آلبوم جدید و فوق العاده زیبای محسن چاووشی به نام من خود آن سیزدهم

منتظر این آلبوم از موزیک خور  باشید.


eshgha
filmforosh

دانلود دمو آلبوم با کيفيت OGG 64

دانلود يکجاي آلبوم

 

01 Ghalat Kardam Ghalat .mp3
02 Ko Be Ko.mp3
03 Ramidim.mp3
04 Negar.mp3
05 Setamgar.mp3
06 Shirmarda.mp3
07 I Myself Am The Thirteen .mp3
08 Ghoraze Chib.mp3
09 Bahrame Gor.mp3

 

 


نظرات شما عزیزان:

خواننده
ساعت18:47---15 اسفند 1391
سلام من رو به جا نه آوردی بابا من که معروفم آره درست حدس زدی من همون خواننده معروفم بگم باشه میگم محمد علیزاده حالا به جا آوردی خوب بگزریم فقط میخواستم بهت بگم که وبلاگت خوبه ولی حذفش کن بهترت علکی این قدر زحمت نکش بای خداحاحظ.. mohammad_MP3

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





بازديد : بار          12:45 | شنبه 12 اسفند 1391          نویسنده : محمد جوادزاده        
ابر برچسب
امكانات وبلاگ

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 152
بازدید ماه : 255
بازدید کل : 95018
تعداد مطالب : 223
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



ساخت کد موزیک



بازی آنلاین


فال حافظ


استخاره آنلاین با قرآن کریم



تعبیر خواب آنلاین